HTML

googlepage

2006.02.23. 16:44

Lassan lehet készülni a marslakók inváziójára, itt a pages.google.com. Elég fapados, lassú, de szerintem lesz aki használni fogja, mert mint tudjuk, a frontpaget is használták emberek.

Mondjuk azon kevés emberek közé tartozom, akit annó lenyűgözött a frontpage, főleg amikor elmentette az oldalt úgy hogy csak az url-t tudta (másik gépen fennt volt ugye az iis meg a frontpage extensions is, amiről akkoriban nem nagyon hallottam), úgyhogy neki köszönhetően akadtam rá a webdavra is.

Szóval van kereső(k), számológép, blog, saját oldal, levlista, térkép, mobil konverter, adatbázis (mondjuk ez lol), most a pages. A többit direkt nem soroltam fel, mert egy analitycs nem kell az átlagpolgárnak. Ami még hiányzik: naptár, todo, táblázatkezelő.

Naptárat nem egy bonyolult összehozni, azzal jön a todo is, az egészet meg belepakolják a gmailba.

Táblázatkezelő már nagyobb szopó, mert eddig nekem az jött le, hogy a gugli nem igazán szereti a relációs adatbázisokat, márpedig a táblázatkezelőhöz az jönne jól, de majd meglátjuk év végéig..

Mindenesetre ha van valakinek meghívója a worlddomination.google.com -ra akkor küldjön egyet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kariteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr51798270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása